6 Mart 2017 Pazartesi

İlk Adım: Ben Kimim ?

Başlangıçlar her zaman zordur.. 

İlk postum olacağından nasıl giriş yapsam kararsızım. 

Şöyle başlayayım adım Öznur . Muğla Sıtkı Koçman  Üniversitesi sınıf öğretmenliği bölümü 1. sınıf öğrencisiyim. Blog yazmaya coğrafya hocamız Mustafa GİRGİN sayesinde başlıyorum. İlk başlarda bu blog işi çok ilgimi çekmese de derste işlenen konular olsun coğrafyayla ilgili konularda edindiğim ilginç bilgiler, öğrendiğim farklı şeyler blog yazmada ki fikrimi değiştirmeye başladı. 

COğrafya tumblr ile ilgili görsel sonucu
Gün içinde öğrendiğim farklı şeyler olunca hemen başlıyorum kafamda planlar yapmaya. Şu konuyla ilgili şöyle şeyler yazarım böyle resimler koyarım diye.
Kısacası gün geçtikçe çok güzel şeyler yazacağımı düşünüyorum.




İnsanlara coğrafyanın güzel yanlarını göstermek ve aynı zamanda kendimi geliştirmek üzerine “blogger” olma yoluna çıkıyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder